Blir en bra start på sommaren :D

Först studenten, kan sommaren börja bättre? Svar NEJ! Trots att vissa människor lämnar mig för Hultsfred. Men det skiter jag faktiskt i nu. Ha så skoj, det ska jag ha!

Och nu har jag börjat förbereda för midsommar också. Folk är bjudna, plastglas och bestick är inhandlade, 3 skivor med somrig och glad musik är brända. Det blir nog bra detta :D

åh, jag är glad ikväll! :D

Nu ska jag duscha, för jag är ganska äcklig. Svett är äckligt. Och på jobbet svettas man som en gris. Det är inte mysigt.
Imorgon jobbar jag igen, 09.00-16.00 Vilket innebär att jag kommer käka på jobbet imorgon också, det är onyttigt. Inte bra. Men annars orkar man inte jobba. Skulle kunna ta en sallad, men nej. Det är inte så gott :P

Sommaren i city, 1990, kommer du ihåg den? Tralala. Lite regn hade ju förstås inte skadat nu. INNAN studenten! :P Nog för att jag gillar regn och sådär va, men inte på studenten. Då kommer man bli förstörd. För vare sig jag vill eller ej så förstörs både kläder, hår och smink av vatten. Dumheter :P

Nu blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: Yngve

Midsommar säger ni? Vilket folk är bjudna? Den unga damen har ju inte skickat något inbjudningskort till mig.

2008-06-04 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0