Gomorrn!

Vaknade för tjugo minuter sen, efter att ha tvingat mig själv att sova sen klockan ett då jag vaknade första gången. Ska jobba hela natten och behöver den sömn jag kan få! 22.00 börjar slaveriet på Lindab. Ska ju bli skoj, eh. Intressant att se om jag minns hur man gör om inte annat. Var ändå ett år sen nu som jag jobbade där. Men det ska nog gå bra. Ska försöka lära mig lite nya grejer också så att folket där känner att de vill ha mig kvar efter sommaren också. Jag behöver jobb och pengar! Jävla samhälle som ska vara byggt på pengar, jag gillar det inte.

Nu är jag hungrig. Frukost kanske?

Kommentarer
Postat av: Robin

Vi kan bosätta oss i djungeln där inga pengar behövs, det behövs bara ett vapen som vi kan skjuta med :P

2008-06-30 @ 15:23:48
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0