Jobb, jobb, jobb.

Kul att jobba idag också. Massor med folk. Väldigt stressigt men trots det bara ett par som blev sura, och det förstår man. Tog 20 minuter för dem att få två små hamburgare och de skulle iväg. Jag fattar bara inte varför de inte tog DT:n istället. Går ju så mycket snabbare eftersom den prioriteras först. men men. Det var inte mitt fel att det tog tid iaf, vi hade bara en tös i köket som skulle fixa allt. Hon kan inte ha haft det lätt :P Men ja, jag fick stanna en halvtimme extra just för att det var så mycket folk och Mimoza, eller hur hennes namn nu stavas, hade migrän och gick hem tidigare på dagen. Jag var till största delen ensam i kassan. Frida hjälpte mig så fort hon hade tid, men jag klarade det bra trots att kön var låååång.

Imorrn är det Maries student. Ikväll ska jag göra allt det jag skulle gjort igår men som jag inte orkade :P Imorrn tar jag bussen härifrån 11.12 och sen kommer jag hem någon gång på fredagkväll :P Blir nock bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0