Midsommarhelg.

I fredags, midsommarafton, var det fest här. Hade riktigt trevligt får jag säga :D Och vi hade en jäkla tur med vädret, satt ute och käkade o sådär. Fast det blåste lite för mycket, men det funkade ändå. Det var uppskattat med våra uppgifter under tallrikarna. Min uppgift var att skratta åt allt min bordsgranne sa, vilket inte var ett dugg svårt. Behövde inte ens anstränga mig. Mina bordsherrar blev ju Kim och Chrille. Chrilles uppgift var att ragga på närmsta person av samma kön, typ. Det gjorde han bra :P Sen ägnade jag och de som var kvar lördagen åt att städa och sen käka pizza. Framåt kvällen placerade vi oss i uterummet där vi drack öl och sjöng en massa. Riktigt trevligt. Var vaken hela natten och när folk hade åkt hem eller somnat på sofforna där inne så städade jag det sista. Vid halv tio hade alla åkt hem och jag gick o la mig. Sov till och från hela söndagen och natten till idag. Vaknade väl för 40 minuter sen tror jag, med huvudvärk.

Har iaf haft en mycket trevlig helg och nu har jag semester denna veckan, sen är det dags för Lindab. Jag känner för att åka iväg nånstans. Eller bara gå o lägga mig igen. Jävla huvudvärk :(

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Djurholmen i veckan om det inte regnar ? Jag känner att jag är kass som din personliga tränare.. Haha.

2008-06-23 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0