Tisdag

Vaknade, kollade upp mot fönstret, såg att det var mulet, somnade om. Flera gånger. Sen ringde mamma och väckte mig. Förstår inte varför folk ringer och väcker mig. Det är jobbigt. Igår sov jag hela dagen nästan, och det ringde nog en 5 ggr under den tiden. Det var inte så roligt!

Idag ska jag gå och hämta bilen som står nere i byn, sen funderar jag på att köra till mamma och låna tvättmaskinen. Vi har kasst med vatten här. Egen brunn och torka går inte ihop. Igår snackade vi om att åka in till stan ikväll och kolla matchen, men jag är inte så sugen på det längre. Känner mig mest trött och seg idag. Ska iaf städa lite här. Ser för jävligt ut. Kläder överallt! :P

Mamma har beställt potatis och jordgubbar till mig. Så nu är det fixat till midsommar. Det kommer bli bra! Hoppas bara på fint väder så vi kan sitta på altanen. Perfekt! :) Och väldigt, väldigt snart är det dags för student! :D:D:D

För jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten, FY FAN VAD JAG ÄR BRA! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0