Tisdag

Idag är jag trött och förkyld. Ska kränga vitlök, echinacea och c-vitamin och hoppas på det bästa. Snart midsommar ju!
Ska städa, rensa bort löv från trappan och baka en smarrig chokladtårta idag också. :) Imorgon ska jag och Cajsa köra och handla. På torsdag ska jag städa det sista och sen jobba. På fredag ska jag hämta Cajsa och vi ska köra och hämta potatis och jordgubbar, sen ska vi hit och fixa. Duka, laga mat, fixa lekar, koppla in singstar och en massa annat. :D Sandra kommer nog också. och om det är fint väder ska vi göra kransar också ;P

Nog om det, nu ska jag göra mig iordning så man kan visa sig på byn, och sen ska jag iväg och köpa 300g vit choklad! ;P

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaha, okej, fan va gött :P

2008-06-19 @ 11:38:46
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag vet, jag är en idiot :P

2008-06-22 @ 19:52:24
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0