Trött!

Nyss kommit hem från jobbet. Idag var det mycket att göra, till och med arbetsledaren sa att det var mer än vanligt :P Fyfan vad trött jag är nu. Inte bara av jobbet utan även för lite sömn. Körde ju in till Dan en sväng efter jobbet igår, och det blev alldeles för sent. Tänkte vara snäll och skjutsa Daniel & Co hem. Jag var hemma efter fyra nångång, då var det ljust. Solen var på väg upp och jag var inte trött längre. Underbart. Jag somnade ändå, antagligen av utmattning ^^ Sov till halv tolv, sen begav jag mig till pappsen som bjöd på god middag! Kycklingfilé, potatissallad och rostat bröd. Mums! Sen körde vi motorcykel :D:D:D Gick bättre denna gången, men har fortfarande en bit kvar till körkortet. Jag är mest glad över att jag har balansen sen jag körde moped en gång i tiden, och att jag har blicken långt fram på vägen. Det gör mycket till körningen. Ska bara vänja mig av vid att köra som med moped, då ligger man ju så långt ut till kanten man kan för att inte vara ivägen för bilarna. Nu ska jag inte göra det helt plötsligt. Känns skitskumt att ligga mitt i körfältet :P Men jag får helt enkelt vänja mig, annars blir det farligt. Bilister har en förmåga att inbilla sig att allt på två hjul är mopeder!

Det var iaf trevligt hos Dan igår. Folk var fulla, jag var nykter. Omväxling förnöjer som det heter.

Nu är jag jättetrött, ska nog duscha och sen direkt i säng. Skola imorrn, och sen jobb igen tisdag och onsdag. Sen blir det Maries student på torsdag och till Danmark med 3:orna på fredag. Introduktion på Lindab på lördag och sen jobb igen på söndag. Fullspäckat schema denna veckan. Men imorrn har jag sista provet någonsin på gymnasiet och sen är det KLART! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Robin

Grattis Josefin, tyckte det dock var lite konstigt att inte få se dig med Cajsa, Marie, Emma och Chroffe när jag spelade match. Men du jobbade ju. Jag fick faktiskt lägga mitt livs första straff, och jag missade såklart :P

2008-06-02 @ 01:47:22
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0