Uschja.

Nyss kommit hem från Carro. Vi sjöng en massa och spelade Med andra ord och Pratmakarna. Kollade lite på sex and the city också. Kagan blev full som ett as och däckade på soffan. Vi fick dock liv i honom så han följde med Marie som tvunget skulle gå hem. Hon var nästan lika full hon. Skoj. Jag är mest trött nu men ska hålla mig vaken. Siktar på att vara vaken till fyra. Imorrn börjar allvaret. 22.00 börjat jobbet. Usch. Jag vill vara ledig mer! Jag vill ha massvis med pengar, hyra en stuga nånstans och ta mig bort från allt här och bara skriva min jävla bok. Men det jag vill skriva om har inget slut ännu. Så jag måste vänta, och jag kan få vänta länge. Uschja, det blir nog bra med det..

Håll mig vaken!?

Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm, här ser vi fram emot Lindab ja ;P

2008-06-29 @ 14:16:26
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad ska du skriva om? mig? :D

2008-06-30 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0