Yay!

Först och främst! Svar till Yngve. Självklart har jag inte skickat något till dig eftersom jag inte vet vem du är och ingen annan heller. Svårare är det inte.

Sen är det dags för hårdträning nu, jag har nämligen fått brev från Pliktverket. Jag ska få mönstra. :D
Och det funkar inte som situationen är nu :P haha. nu blir det allvar pojkar och flickor! :D

Igår var jag på Maries student. Hade väldigt skoj, trots att bussresan till helsingborg tog svinlång tid :P
Men jag överlevde. Har dock haft lite huvudvärk och varit allmänt seg idag. ^^ Var en sväng i danmark.
Alla studenter i ängelholm skulle festa där. Var lite folk och segt och bråk. Så ingen höjdare direkt. Trist.

Kommentarer
Postat av: Robin

Har du tagit bort Yngves kommentar? :P

2008-06-09 @ 01:19:24
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0