Yay!

Vaknar med världens sämsta humör. Pms, trötthet och allt sånt trams. Känner bara för att gå och lägga mig igen och sova bort dagen. Är iaf duktig och kör till jobbet iaf. Min mage försöker döda mig och jag ser knappt nåt tack vare pollen. iaf, nu har jag precis kommit hem från jobbet. Och jag är på gott humör, fastän min mage fortfarande leker mördare. Då är man på rätt spår när det gäller jobb alltså :D Har varit riktigt kul att jobba idag. Gästerna har varit glada och skämtsamma och ja. Mycket bra dag :)  Ikväll ska jag duscha, göra hårinpackning, raka benen, göra ansiktsmask, fotbad, smörja in mig med lotion och lite annat sånt där. En "ta hand om sig själv"-kväll helt enkelt :D

Nu ska jag leta upp lite allergimedicin och en stark jävla värktablett så blir livet ännu bättre efter det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0