Freitag.

Igår blev det en promenad med Marie o Christoffer. Vi gick salomonhögsrundan i mörkret. Aningen obehagligt sådär :P Men ja, totalt blev det 2½ timmes promenerande igår :) Det är jag helt nöjd med. Har funderingar på att dra mig ner till gymmet idag, men annars blir det väl en promenad och lite träning hemma bara.

Citat av mamma om Robin: "Han är en galen man!" :D
Citat av Mary om män: "Män är gjorda av guds holy shit!" :D

Ska kanske promenixa lite med mamma sen. Får se. Det får nog bli så. :)
Och på måndag får jag pengar från henne också, mycket bra. Det behövs verkligen :P

Tralala. Jag har huvudvärk. Ska dricka några liter vatten nu. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa nog inte man...han är ju bara en pojke....:P

2008-03-07 @ 14:41:50
Postat av: Robin

Varför säger din mamma så mycket strunt? :P

2008-03-10 @ 16:21:44
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0