Helg!

Har inte blivit någon träning idag och Madde har inte hört av sig om imorrn. Gör hon inte det så blir det nog bara en långpromenad :) Var iaf i skolan idag, och sen körde jag Marie till helsingborg för hon skulle på anställningsintervju som såndär som delar ut kort vid spelbord på barer,. vad det nu kallas. Sen ikväll har jag, marie, christoffer, carro och mattias vart inne i stan och käkat på kinastället i passagen. Det var kul. Och dom var duktiga och höll sig någorlunda i skinnet, alltså inte en massa kel och pussande och sånt trams som är jobbigt när man är ute med par. :P Vi var iaf finklädda. Klänning för töserna och kavaj o skjorta för pågarna. Roligt att klä upp sig ibland faktiskt. :) Vi avslutade kvällen med en kopp kaffe på internetcaféet. I bilen på väg hem sjöng vi och trängdes med ballonger som personalen på restaurangen gav Marie för hon fyller faktiskt 20, nu idag :) Grattis Mary! :D Uh, ja. Imorrn åker farmor o farfar, så huset är mitt i en vecka. Ska bli rätt skönt faktiskt. Måste bara komma ihåg hennes jäkla blommor, att ta in posten och att ställa ut soptunnorna till torsdag :P Men det ska jag nog göra. Har satt upp en lapp om blommorna på skåpet ovanför vasken, så den ska jag inte kunna missa. Haha.

Ja, om någon känner för att promenixa med mig imorrn så slå en pling. Blir nog inte förrns framåt kvällen. Mysigast då :)

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ni är ju riktigt dumma i huvudet.

2008-03-01 @ 12:15:13
Postat av: Jungle

Vilken optimist som läst den här bloggen :P
Josse, det känns som om att även du vill ha någon att kela med? :P Haha, nej, jag skojar med dig, eller gör jag?

2008-03-02 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0