Helg

Jag kan sammanfatta helgen med: Ingen träning, fest & alkohol, trötthet. Idag vaknade jag första gången vid åtta, men valde att sova vidare eftersom jag inte hade någon anledning att gå upp. Jag hatar det. Att vakna och tänka: "Om jag går upp nu, vad ska jag då göra?" Och sen inser jag att det enda jag skulle kunna göra är att städa, plugga eller sätta mig vid datorn. Och eftersom jag precis hade vaknat så visste jag att det hade blivit datorn. Tråkigt som fan. Umgås med mig?

     
Festen hos Anton var trevlig tyckte jag, men Cajsa fick för sig att vi skulle till stan. Så det blev Saloon där vi sjöng som idioter :P Träffade Jonas och Lollo & Ebbe där. Ehm, sen blev det top spin. Sen ringde vi nog Anton igen för att höra om festen var igång fortfarande. Cajsa ringde en taxi, men när vi satt i taxin så fick vi helt plötsligt för oss att åka till Bahnhof istället. Vilket inte kändes så lönt att åka taxi till, men ändå :P Vi dansade som svin, sen ringde jag min lilla mamma som var snäll och hämtade oss. Cajsa var störd i bilen :D Men det var mycket skönt att komma hem till sin egen säng! :)

Igår var jag hos pappa o Jenny en runda. Blev bjuden på omelett och vi körde en runda på småvägar o sånt. Sen kollade vi film, 10 000 bc. Den gick att glo på, men jag vet inte. Tanken var väl bra, men det blev inte sådär jättebra gjort. Kändes som om man stressat sig igenom den och inte tänkt efter hur man skulle kunna göra den på bästa sätt för att få det så troligt som möjligt. Men men.

Idag ska jag försöka hitta någon trevlig människa som kanske vill umgås med mig. Annars ska jag städa. Här ser för jävligt ut. :/ Imorgon tar jag nya tag med träning och sånt.

Kommentarer
Postat av: Robin

Du kan alltid fråga den lame om han vill umgås :P

2008-03-16 @ 21:38:19
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Anonym

Men då får du akta dig så han inte kommer med snuskiga förslag.....:P Den lame asså...

2008-03-17 @ 09:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0