Idioter!

McDonalds är idioter. Har sökt jobb där. Och först får man ett mail där det står att det har blivit förseningar i rekryteringsarbetet för att deras system inte har fungerat. Sen kommer nästa mail inte ens fram, där man blir kallad till intervju, utan någon idiot ringde och väckte mig igår och förklarade det och frågade om jag kunde komma på intervju senare på dagen. Javisst. Jag slänger ut min sista bensin på att köra in till Ängelholm för en intervju, och när jag kommer dit har idioterna gått hem för dagen! TACK!

Så igår fick jag alltså inte pluggat ett jäkla dugg. Så det måste jag göra idag istället. Och igårkväll var Cajsa o Sandra här. Vi spelade lite singstar och pratmakarna eller vad fan det nu heter :P Roligt iaf. :)

Idag ska jag på möte på hälsostudion. Ska säga upp medlemskapet där. Och jag ska försöka plugga lite matte. Och träna lite pilates. Kanske ta en promenad också. :)


Kommentarer
Postat av: Mist

Död åt McDonalds och griskött!! JIHAD!

2008-03-18 @ 22:20:23
Postat av: Robin

Vad kan man förvänta sig av McDonalds egentligen? :P

Jaha Josefin, det verkar som om du vet mer än mig om vad kvinns vill ha, mycket märkligt :P Får väl prova det, mn när det kommer till kritan så vågar jag förmodligen inte

2008-03-19 @ 13:44:07
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0