Lista

Mamma tyckte tydligen jag skulle göra den här listan :P

1. Jag har insett att min senaste kyss.. inte är ihågkommen
2. Jag lyssnar på ... datorns surr
3. Jag pratar ... inte alls för tillfället
4. Jag tycker om ... regn
5. Min(a) bästa vän(ner) är ... Eh, bäst ? :)
6. Min första riktiga kyss ... var kass :P
8. Jag avskyr när folk frågar ... vad jag vill bli
9. Kärleken är ... ett påhitt
11. Du gillar att ... sova?
12. Jag kommer alltid att ... söka
13. Jag är hemligt förälskad i ... ingen
14. Sist jag grät var ... längesen, minns inte
15. Min mobiltelefon är ... hyfsad
16. När jag vaknar på morgonen ... är jag trött
17. Innan jag går och lägger mig ... är jag inte trött
18. Just nu tänker jag på ... sömn
19. Bebisar är ... eh, söta?
20. Idag har jag ... gjort en massa nyttiga och duktiga saker
21. Ikväll ska jag ... sova, för det är typ natt nu
22. Imorgon kommer jag ... plugga, träna och vara taxi och stöd åt Marie
23. Jag vill verkligen ... kunna somna ikväll.
24 Jag hittade den här listan hos ... någon som mamma gav mig en länk till :P

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men ja kan bara vara hos hinter i
4 tim, för jag får nämligen skjuts av jenny, o i västa fall e jag inte alls full, för jag kommer antagligen jobba på lördag :(
sp vi får se hur det blir helt enkelt :P
lustig lista :P

2008-03-04 @ 13:12:59
Postat av: Robin

Du är väl för söt Josefin :P

2008-03-10 @ 16:28:09
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0