Lista.

1. Hur mår du idag?
Guillemots - Trains To Brazil

2. Kommer du komma långt i livet?
Elvis Presley - You were always on my mind

3. Hur ser dina vänner dig?
Nattsmyg - Stormen

4. Kommer du gifta dig?
Ramones - I don't want to grow up

5. Vad är ditt livs themesong? 
? - Sex, drugs & rock n roll

6. Vad är ditt livshistoria?
Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon

7. Hur är skolan för dig?
Brainstorm - Shiva's tears

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Billy Talent - Fallen Leaves

9. Hur kommer imorgon vara?
My Chemical Romance - Helena

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Cradle of filth - Dracula Nosferatu

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Sevendust - Beautiful

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Finntroll - Midnattens Widunder

13. Hur är det med ditt liv?
David Bowie - Ziggy Stardust

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Damien Rice - Prague

15. Hur ser världen på dig?
Vildsvin - Snygg (kolla upp texten på den låten så är det fan inte något bra) :P

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Nattsmyg - I Nattens dunkel

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Hatebreed - This is now

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Foo Fighters - Have it all

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Slipknot - Vermilion Pt.2

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Dark Fortress - Pilgrim of the nightly spheres

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Dirty Pretty Things - Blood Thirsty Bastards .. Haha :P

22. Vilken låt beskriver den du är atttraherad utav?
Trivium - Ember to Inferno

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
In Flames - The quiet place

24. Vad är några tips till mig?
Metallica - Nothing Else Matters

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Claes-Göran Hederström - Det börjar verka kärlek, bannemej... hahahaha!! :D

26. Vad är min danssång?
Iron Maiden - Ghost of the navigator

Kommentarer
Postat av: Robin

Nattsmyg - Stormen, så klockren :P

2008-03-15 @ 16:57:37
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0