Lördag.

Har inte blivit någon promenad än, vet inte om det blir de heller. Fixade middag innan. Farmor hade lämnat nån kycklinggryta. Och så gjorde jag klyftpotatis med grönsaker till. Rätt gott. Fan, jag vill också till Sälen. Det har alltid varit en bra plats. Skönt med natur och luft. Och att åka lite skidor är aldrig fel. Fick ett sms från pappa innan att dom var framme och att han ville att jag skulle varit med och att alla hälsade. Saknar att vara barn och åka dit. Det var en speciell känsla. :)

Har börjat skriva på svenskan. Blir om träning. Vet bara inte hur jag ska inleda. Att skriva texten blir väl inte så svårt, värre att stå framför klassen och snacka. Men finns inte direkt så många argument emot träning så. Det blir nog bra. Ska försöka få klart iaf hälften idag, och göra resten imorrn. Först ska jag städa bilen, och imorrn om det inte regnar så ska jag tvätta den också. Behövs verkligen.

Halv nio ska jag till Cajsa. Sen ska vi ner till Marie en runda och gratulera henne. Jag fattar inte att dom två redan är 20. Det är sjukt. Jag känner mig typ som 15 fortfarande :P Förutom att man måste ta mer ansvar nu och sådär,. men vafan. Haha. Om man bara kunde komma på vad man vill göra med sitt liv också så hade det vart bra. Gjorde ett test på arbetsförmedlingens hemsida, alla yrken jag fick tips på var såna där man frilansar eller inte har någon fast inkomst. Jag vill ha ett roligt, utmanande arbete där man hela tiden utvecklas och skriver mycket och där man har en fast inkomst varje månad :P Några förslag?

Kommande veckan ser ut ungefär såhär:
Måndag: Skola, argumentera för träning. Vattenjympa på kvällen.
Tisdag: Plugga, städa, tvätta. Träna aerobox kanske, eller bara en sväng i gymmet.
Onsdag: Skola, träna antagligen i gymmet bara eller en promenad bara.
Torsdag: En lektion bara, matte. Skriva insändare till Sv B. Gå en runda
Fredag: Skola, men inget mer planerat.
Lördag: Fest hos anton kanske.. Träna pilates hemma. Städa.
Söndag: Plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0