Onsdag

Idag har jag och Emma varit ute och gått. Efter igår måste jag verkligen träna ordentligt denna veckan. Åt alldeles för mycket onyttigt ju. :/ och ingen träning blev det heller. Ska göra lite situps o sånt senare, och imorrn ska jag och mormor ut o gå. Ska ta bussen in till stan vid nio, ut o gå, sen matte halv tre,. hem, vattna blommor :P Gymmet kanske om jag orkar. Annars lite pilates här hemma. Får se. Skriva insändare som ska lämnas in på fredag ska jag också göra. Helst ikväll iof så jag kan skriva ut den i skolan imorrn. Men ja, får se. Vet inte vad jag ska skriva om.

Hade iaf gått ner ett kilo förra veckan. Denna lär det nog inte gå så bra. Käkade en massa onyttigt igår och på lördag är det fest. Men vi får se. Funderar på att prova Power Yoga imorrn. Kanske kan vara kul. Värt ett försök iaf :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Gees, tänk om jag hade vart lika seriös som du madam, men nej, jag festar innan matcher och en massa annat skit :P

2008-03-06 @ 16:33:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0