Onsdag.

Skola som vanligt. Somnade nästan på filosofin, och inte för att jag var trött utan pga lärarens otroligt tråkiga röst.
Och ja, min finfina plan på att dra till gymmet innan skolan gick åt helvete :P Vaknade halv nio med klockradion igång. Normalt att sova igenom 1½ timmes oljud från den. Iaf, kom i tid till skolan o sådär. Fick bli bilen idag eftersom jag inte skulle hinna med bussen som går tio över nio. Och nu får jag inte tag på Madde, så jag vet inte hur det blir med träningen ikväll. Men lyckas jag inte få tag på henne så kör jag ett pilatespass här hemma och tar en rejäl promenad, någon som vill med ? :)

Imorgon börjar jag inte förrän halv tre, men ska gå upp senast åtta. Ska tvätta och städa lite. Få ordning här hemma :) Men den största anledningen till att inte sova längre är att jag ska få ordning på min sömn nu!
Vilket då innebär att jag har ett par pågående projekt igång som berör mitt liv ganska mycket. Det ska nog bli bra :)

Och om någon känner för att träna lite, promenera eller nåt. Så säg till! Jag hatar att träna själv! :P

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du vet att jag vill. Men funkar ju fan inte med jobbet : / Inte denna veckan iaf..

2008-03-13 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0