Onsdag.

Idag sov jag också alldeles för länge. Jäkla skit. Kunde såklart inte somna igår. Men ikväll ska jag i säng i tid. Farmor väcker mig rätt tidigt imorrn för hon skulle iväg och passa Linus. Funderar på att följa med innan jag ska till mamma. Ska ju fira min födelsedag där imorrn. 19 jävla år, känner mig fortfarande som 14 typ. Haha.

Jag har iaf pluggat lite matte och skrivit en recension idag. Och jag, Cajsa, Marie, Carro och Sandra var på picknick vid Västersjön. Jättemysigt! :D När vi satt där och njöt i solen så började det helt plötsligt snöa :D Supermysigt. Men töserna frös. Så efter ett tag packade vi ihop och hoppade och skrek lite "vårskrik" inspirerade från Ronja Rövardotter :) Sen körde vi hem i snön. Mysig dag iaf!

Har slarvat som fan med träning och mat hittills denna veckan, men jag har lov. Jag skyller på det :P Haha. Nej, men ska komma igång med det igen. Ska jag klara! :)

Hmhm. Boktips! Påven Johanna. Den måste läsas. Sjukt bra bok! :D Beror delvis på den att jag legat vaken alldeles för länge om kvällarna. :P

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaså, du känner dig som 14? Har ingen kommentar på det :P

2008-03-20 @ 13:56:52
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Louise

Hehe okej ;) Fick du inga bra bilder då? som du kan ladda upp? :)

2008-03-24 @ 12:03:26
URL: http://annalouiseb.blogg.se
Postat av: Robin

Ska du inte skriva något om Kent? :P

2008-03-24 @ 18:17:30
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Cajsa

Åh,uppdatera ! Jag har tråkigt.

2008-03-24 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0