Skor - Som balsam för själen.

image2
Lalala. idag har jag köpt skor :D Finfina, rätt billiga saker :D

Har varit duktig o fixat med jobbgrejer o så. Skrivit ut o kopierat ansökningar o sånt.
Har även handlat. Frukt, tvål, deo, SKOR och lite annat :P
Ikväll blir det vattenjympa som vanligt. Ska bli skönt. Och imorrn ska jag o farmor ner till stranden o promenixa med vovven :) Hoppas på lika fint väder som idag, vårväder. Alldeles lagom för att strunta i jackan. Jag hatar jackor :P
Tralala, och snart fyller jag år. Och sen ska jag, Cajsa o Marie på konsert. Jag o Marie bestämde idag att det blir en roadtrip ner till Malmö med min lilla bil :) Kan bli spännande, aldrig kört så långt. Haha.
hm, ja. Nej. Det var nog allt för tillfället. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Robin

Oj, det är nästan så man borde åka med på roadtripen :P

2008-03-11 @ 14:54:45
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0