Söndag.

Veckan blev inte riktigt som jag tänkte mig med träning o sådär. Men blev vattenjympa i måndags, som vanligt. Ingen träning alls i tisdags,. sen har jag varit ute o gått varje dag sedan dess. Har nu gått ner totalt 2 kg, på 2 veckor. :) Känns skiiiitbra :D

Blir nog nån vända till gymmet denna veckan hoppas jag. Ska snacka med Madde om det också. Tråkigt att träna själv :P Men annars fortsätter jag med att promenixa och simma och sånt trevligt. :)

Igår var jag i Höganäs, hos Kim. Det var trevligt. Massa nytt folk och sådär. Lagade mat och spelade spel o så :) Riktigt, riktigt trevligt :D Och jag var duktig som fan och höll mig ifrån chipsen, tog bara mat en gång och bara liiite efterrätt :P

Nu ska jag däremot vara onyttig. Ska käka pizza med Cajsa. Men den går jag av mig sen i veckan :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

I'm impressed :D

2008-03-10 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0