Tisdag.

Var taxi åt Marie idag. Det var skönt att komma upp i tid fastän jag var ledig. :) Tog en kopp kaffe och två mackor till frukost. Bra start på dagen iaf. Sen var jag o Marie onyttiga o fikade. Blev en bit paj för min del. Sen efter hon var klar med vad hon skulle så käkade vi på mcdonalds. Så ikväll blir det dubbel träning. Både aerobox och afro power dance. Jag skyller onyttigheterna på pms :P Det är ett jäkla dumt påhitt. Ont gör det också. Gnällgnäll. Nu ska jag se om jag hittar nån tablett så att jag kan röra mig normalt.

Jag tvättade förresten bilen idag också, jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jadu Josefin, jag tar en sak i taget. Ut i helgen?

2008-03-05 @ 14:50:21
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0