Torsdag.

Ja, idag är det tydligen 2 veckor kvar tills jag fyller år :P Funderar på att dra ihop till en fest efter det nångång. Innan Cajsa opereras. Och om jag gör det så lär det bli maskerad med temat Hippie/Flower power. Men som sagt, vet inte än. Vi får se.

Idag har jag iaf varit ute o gått med mormor. Var ute i lite mer än en timme och gick en rätt bra runda :)
Sen köpte hon ett lypsyl till mig så nu kan jag rädda mina läppar från att dö :P
Jag gjorde god mat hos henne sen, nämligen bulgur, stekt köttfärs med majs, svamp o lite soja(eller vad det nu heter), och turkisk yoghurt till :) Sen en lektion matte. Pratade med farfar. Fick order om att fixa blommor till farmor, tills de kommer hem på lördag. Så det har jag också gjort idag. Hämtade en bukett i Barkåkra så får farfar betala sen. Var iaf en mycket fin bukett. :)

Ska kanske ut o gå en runda nu ikväll också. Om Marie o Christoffer orkar :) Det hoppas jag på. Behöver all motion jag kan få :P Haha.

Lalala, givande samtal på msn är bra saker! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Maskerad är ju trevligt men... jag vet inte riktigt med det dära hippietemat

2008-03-10 @ 16:24:18
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0