Torsdag.

Jag fick godkänt på matteprovet! :D Och det går rätt bra med fortsättningen på kapitel 2, än så länge iaf. Ligger efter lite, men det tar jag igen på lovet. Bara imorrn också.

Idag har jag promenerat, först med farmor i en timme. Sen en liten runda med Marie på en halvtimme. Nu ska jag köra ett pilatespass, fastän jag inte borde eftersom jag har träningsvärk i magen. Men det är ju så roligt :D

Var inom på hälsostudion också och fick bokat en tid för ett uppsägningsmöte. Vad nu det ska vara bra för. Dom ska väl försöka övertala mig att stanna kvar. Men vafan, det är för dyrt och tråkigt. Ska nog fixa ett halvårs-kort på attillas, så kan jag träna gym där istället. Resten gör jag ju ändå. Promenader, vattenjympa och pilates. :) Jag är fan duktig.

Men imorrn blir det fest. Då lär jag inte vara duktig. Men vafanken. Nån gång då och då är ju okej :)

Jag ska upp klockan sex imorrn och gå en runda. Minst 40 minuter. Sen blir det dusch och fixa mig inför skolan. Kör hemifrån kvart i åtta typ. En lektion svenska och sen håla från 09.45 till 12.00. Slutar 14.45 och då ska jag hem och fixa o dona. Sen går bussen 20.12 mot Ängelholm. :) Blir nog en fin dag.

Nu, pilates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0