Träning, träning.

Gick en liten runda med farmor innan. Och nu har jag tränat ett 20-minutersprogram pilates. Jobbigt som fan är det iaf. Men sist klarade jag bara 15 minuter, idag klarade jag hela :D Imorrn förmiddag ska jag o farmor ner till stranden o gå, om det inte regnar. Om det regnar går jag själv :P Ska även hinna med att tvätta och städa lite. Men ska ju gå upp åtta så! :) Sen är det en lektion matte i stan. Har funderingar på att sticka till gymmet en runda på kvällen, men vet inte. Är som sagt skittråkigt att träna själv. När bindningstiden gått ut på hälsostudion ska jag nog byta till atillas istället. Billigare och bara ett vanligt gym. Men det räcker ju. Har vattenjympa och promenader annars. Ska ju börja jogga på morgonen också när jag fått ordning på sömnen så jag kommer upp i tid :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Har du ångrat dig om Friskis igen då eller ?

2008-03-13 @ 00:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0