Helg

Ska strax iväg till jobbet. Börjar 12. Hoppas det inte är lika mycket folk som det var igår. Usch!
Ska packa grejer och sådär nu, för sen befinner jag mig hos mormor antingen till söndag eller måndag. Har pappa tid att hjälpa mig med bilen på söndag så kör jag hem då, men annars stannar jag till måndag. Har massvis som ska skrivas och pluggas och sådär, och ikväll är det filmkväll hos Kim :)

Har åkt med 2 gånger Cajsa övningskört. Hon är svinduktig! :D

Japp, nu blir det packning, jobb och sen in till mormor. Ska kanske hinna färga håret innan filmkvällen också. Får se :P

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaså, är Cajsa duktig? Då får man nästan ta och åka med henne någon gång då :P

2008-05-05 @ 01:31:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0