Jag är duktig som fan!

Igår skrev jag klart analysen av Tårpilen. Känns skönt att det är klart. :) Idag har jag och farmor varit i Mellbystrand på maxi där. Var inom guldfynd och köpte studentpresent till mig :D Det är inte långt kvar nu. Denna veckan är det prov på fredag i matte och svenska samt en svenskaredovisning på torsdag. SEN ÄR JAG KLAR! :) Hur underbart är inte det liksom? :D Wohoo.

Och nu är det helt hundra med midsommar också. :D Ååh, allt blir bra! Idag är jag positiv.

Har nyss satt på de nya däcken på bilen så nu kan jag köra igen. :) Jag är duktig. Ska plugga lite nu tänkte jag och sen ska jag och pappa köra mc ikväll :D

Today is such a good day !

Kommentarer
Postat av: Mist

Du har inte skrivit att du har pratat med mig i telefon! Det är något inte alla upplever ska du veta :P

2008-05-27 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0