Jag säger då det.

Vaknade för en stund sen, INNAN klockan ringde, med en liten aning huvudvärk och en otroligt skum dröm kvar i tankarna. Jag skulle tro att ingen någonsin kommer få höra talas om vad som hände i den. Lite smått underhållande dock, nu vet jag att min hjärna är störd :P Och jag undrar lite vem människan är som jag drömmer om ibland, men som jag aldrig träffat. Vet inte ens om han finns på riktigt. Lite skumt sådär. Men men. Nu ska jag få på mig lite ordentliga kläder, sätta upp håret och köra till mormor. Kommer befinna mig där tills imorrn eller måndag. Får se. Beror på när  hon kommer hem.

Jag har nu 3 sidor fakta till mitt 20-sidors arbete om bensodiazepiner. Det ska vara klart på fredag. Plus att jag har matteprov då också. Härlig vecka. Sen blir det jobb lördag och söndag. Så ja, underbart. När får man vara ledig? Till hösten möjligtvis. Men antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0