Onsdag

Nu är jag nästan klar med arbetet i svenska C om bensodiazepiner. Bara inledning och slutsats kvar att skriva och lite mer om beroende. Sen är det klart. Så de gör jag imorgon och så ska det lämnas in på fredag. Ikväll ska jag plugga lite matte, har prov imorrn men det ska nog gå rätt bra tror jag. På fredag efter skolan ska jag städa litegrann och kanske tvätta. På lördag ska jag köra in till mormor och vattna blommor och sen jobba 17-22. Söndag blir det att städa klart, dammsuga och sådär. Sen är det jobb igen 16.30-22. Det är bra, jag behöver pengar. Nästa vecka ska jag läsa Tårpilen av Ulf Lundell och skriva en romananalys och läslogg. Sen har jag helgen ledig och då är det grillning hos Louise som står på schemat, har jag för mig. När det är klart har jag bara kursprovet i Matte C och ett sista Litteraturprov i Svenska B kvar. Sen är jag klar!! :) Därefter blir det lite jobb, en tur till Dk, någon fest med estetklassen och sen är det studenten!! :D Men Cajsa och Sandra ska ju tydligen till Hultsfred (om Cajsa får ledigt), så jag hoppas innerligt att Emma, Lollo och Marie tänker festa rövarna av sig med mig på studenten :D

Sen väntar en sommar full med jobb och till hösten min Memento Mori - tatuering :) Om jag får vidare anställning på Lindab och väljer att ta det så blir det minsann att jag piercar mig igen. Saknar min piercing som fan, men om det blir McDonalds till hösten så får jag inte ha piercing :( Ska iaf jobba en massa och spara en jäkla massa pengar för att kunna resa och skaffa lägenhet så småningom. Funderar på att söka till skrivarlinjen på Fridhem också om ett år eller två. Efter det borde jag ju veta om jag har vad som krävs för att satsa på ett skrivaryrke :P Blir nog att jag söker om två år, för då hinner jag och Cajsa med resandet innan :D

Och förresten, jag har kommit på den perfekta presenten till min kära mor. Blir kombinerad morsdags och födelsedagspresent :) Hon kommer antagligen säga att det är för mycket men efter allt gnällande om det så blir hon nog glad. Annars är hon dum :P

Den 20:e ska jag med mormor till Helsingborg en sväng också ju. Hon ska till sjukhuset och sen ska vi kolla lite i affärer och träffa Titti. Titti är barnbarn till Dick, som mormor var gift med när jag var liten. Har inte träffat Titti sen dess, så det ska bli intressant. :)

Kommentarer
Postat av: Mist

Men jävla mögHultsfred, vem fan åker dit när man kan åka till SRF? :P

Jag SKA klippa gräset! ;)
Ni kan komma lite när ni vill egentligen :P.. ska kolla upp nån helg kanske?

2008-05-14 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0