På begäran ;P

Jag har pratat med Billy i telefon. Något som inte alla får uppleva tydligen, det är nog för att jag är bäst :P Haha.


Idag är det plugg som gäller. Ska fixa oppositionen i Svenska C och förbereda mig på matte och svenska proven. Ska nog gå bra. Lite irriterande dock att jag vaknar vid halv sju och sen inte kan somna om. Jag förstår inte, jag är trött. Låt mig sova ?

Tror att jag ska byta om och sätta mig i solen och plugga. Kan nog bli bra det. Få lite fin färg lagom till studenten :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Jo, men det är Grevie Gik vi snackar om, det är inget vanligt inbetalningskort :P

2008-05-28 @ 22:51:10
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0