Sommarschema

Fick ett sms från McDonalds innan. Tydligen kommer schemat på tisdag morgon. Självklart när jag inte är hemma. Typiskt! Mamma får ställa upp och kolla det åt mig och ringa och berätta hur det ser ut :P Verkar ju som att jag får schema för hela sommaren nu. Hade ju varit riktigt bra. Hoppas bara jag slipper jobba den 5:e juni, för då ska jag på Maries student, och självklart inte på midsommar för då blir det förhoppningsvis kalas här :D Idag har jag varit duktig! Tvättat två maskiner så nu har jag rena kläder igen :P Och jag har även städat upp här. Ser ganska okej ut nu. Ska lägga in kläder i garderoben så småningom också och dammsuga lite. Måste rensa trappan där ute från löv också, annars är det knappt någon idé att dammsuga. Drar bara in en massa löv :P
Strax bär det iväg till jobbet, ska bara kolla så att jag fått med mig allt. Ska nämligen in till mormor efter jag slutat. Ska vara där tills på tisdag för då ska vi ju som sagt till Helsingborg en sväng. Ska bli mysigt. Imorrn blir det skola, plugg och vattenjympa på kvällen. Tänkte höra om Sandra vill med, har ju såna där prova på-kort som hon kan få :) Sen tänkte jag föreslå en runda i gymmet på onsdag om hon inte ska jobba. Ska även hinna med att läsa en bok och skriva en romananalys denna veckan. Men det är nog inga problem. Efter det har jag endast 2 prov kvar, sen är jag ÄNTLIGEN klar med gymnasiet och då väntar bara studenten! :D Har börjar träna mina fötter, går omkring i högklackat hela tiden ^^ Har t.o.m städat i högklackat idag, det var annorluna ^^

Kommentarer
Postat av: Mist

Brukar också städa i högklackat faktiskt, det kan man inte tro, men så är det.

2008-05-19 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0