Sömnproblem.

Självklart ska min hjärna helt plötsligt slå om från jätteglad till sömnlös. Trodde att jag för en gångs skull faktiskt skulle få sova. Men icke. Så fort jag lagt huvudet på kudden så började jag tänka. På studenten, och på att Cajsa antagligen inte kommer vara där. Kul. Min äldsta och bästa vän tänker inte ens vara hemma och fira med mig. Verkligen kul. Sen går tankarna vidare till allt som ska göras och fixas och blä. Sen är man återigen tillbaka på att Cajsa inte kommer på min student, för hon ska till Hultsfred med Sandra. Jag vill också dit. Men jag tänker inte strunta i studenten för en festival. Jag har fan jobbat mig igenom mycket för att ta mig hit. Men skit i det liksom.

Helvetes jävla påhitt att man ska vara tvungen att sova då. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym snubbe

Studenten är inget märkvärdigt ändå, så jag tycker att ni borde åka på festivalen!

2008-05-15 @ 08:06:05
Postat av: Josefin

Jag vill helst inte ha några anonyma kommentarer. Och studenten är stort för mig. Så nej.

2008-05-15 @ 11:03:55
Postat av: Mist

När är din student?

2008-05-15 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0