Today is such a good day

Bilen gick igenom besiktningen med endast tre små lampor trasiga. Hah! Jag har hål på avgasröret men det såg han inte :D Han var trevlig iaf, men tyckte att bilen behövde underredesbehandling och nya däck ^^ Jag säger då det. Idag gillar jag iaf min bil.

Nu är jag nere på -4kg vilket innebär att min studentklänning sitter bättre. Men mer ska det bli! Hela maj ska jag, Sandra och Emma träna. Gratis träning på friskis ju :D Imorrn blir det nog gymmet med Sandra bara. Ska bli skönt :D Iaf, det återstår ca 30kg tills jag är nöjd. Då ska jag vara snygg i mina gamla trasiga jeans! Så de så :D

Helgen har varit trevlig, först filmkväll i fredags hos Kim. Bjöds på korvstroganoff och en del pikar om att jag inte hjälpte till. Så i lördags när det blev grillning hos Marie så hjälpte jag minsann till! Fast jag blev lite grinig när jag o Marie fick x, c, z och å när vi spelade alfapet. Lätt liksom! Men det var kul fastän vi inte vann. Nästa gång ska vi ha revansch! :D Det var en trevlig helg :) Hann även med att plugga svenska C och fixa lite med bilen i söndags.

En mc-tur hade inte varit fel nu... *drömmer mig bort*

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Oh, säg till om du trivs med träningen och vill fortsätta. Du vet som sagt att jag är på isåfall : )

2008-05-06 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0