Tralala

Jag är trött, ovanligt va? Och imorron är det exakt 3 veckor kvar till studenten! :D

Fick iaf 300kr mer i lön än vad jag hade räknat med. Trevligt. Imorrn blir det nog en tur till danmark.
Farmor skickar bud, en dunk vin. Blir nog bra det. Själv ska jag köpa bacardi melon och champagne till studenten. Kommer bli en jobbig dag. Måste gå upp typ 5, senast. För 06.12 ska jag ta bussen till stan och 07.00 är det champagnefrukost i stadsparken ^^ Hoppas på fint väder :P Fast inte alltför varmt, då svettas man ihjäl bara.

Jobb idag. Börjar fyra och jobbar till halv elva. Usch. Jag är trött. I helgen ska jag skriva klart romananalysen också, får lämna in den på måndag istället för imorrn. Hinner inte bli klar med den idag. Men det är lugnt, den ska egentligen inte lämnas in förrän i slutet av nästa vecka så. Sen lördagkväll är det grillning hos Louise och på söndag är det kalas hos kusinerna i bjuv. Blir nog bra. Och på något sätt ska jag lyckas få ihop ekonomin också. Det löser sig! Det gör de alltid :P

Men ja, jag är trött och känner mig seg i hela kroppen. Inte bra om man ska jobba. Hoppas det är lugnt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jo, du brukar ju alltid få tid till allting :P

2008-05-26 @ 22:52:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0