Trött, utan anledning

Sådärja. Då vart schemat kommit. Jag ska jobba den 1:a och 8:e juni. Efter det kommer jag bara vara extra-personal. Alltså, skiftledarna kommer ringa mig om det behövs extra hjälp eller om någon blir sjuk och sådär. Blir nog bra. Alltid gott med lite extra pengar. :)

Usch, jag är fortfarande trött. Föregående vecka med dålig sömn har tydligen satt sina spår. Inatt sov jag för jäkla bra. Somnade vid ett och sen sov jag HELA natten tills klockan ringde vid tio. Sjukt. Det har inte hänt på länge. Även om jag sover bra så brukar jag alltid vakna nångång under natten. Ska bli skönt med nattskift i sommar, det passar mig :D

Om en timme ska jag köra till stan. Ska till skolan och skriva ut den vetenskapliga rapporten. Ska även låna ut en söt liten väska till Emma. Mormor blev helt chockad när hon hörde att jag har en kuvertväska. Men hallå? Jag älskar väskor, och skor, och annat som är roligt ^^

Jag löste sudoku igår innan jag skulle sova. Jag gjorde fel så det blev två nior på samma rad. Då blev jag sur och somnade istället ^^

Sandra säger att vi ska till Dk på fredag. Jag vet inte alltså. Känns inte som en bra idé. Men vi får se. :P

Kommentarer
Postat av: Mist

Sudoku suger och det gör väskor med :P ja, jag är positiv!

2008-05-21 @ 12:49:38
Postat av: Mist

Sudoku suger och det gör väskor med :P ja, jag är positiv!

2008-05-21 @ 12:49:39
Postat av: Mist

Och nu blev det två kommentarer :P skitblogg.se

2008-05-21 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0