Uttråkad.

100 saker om mig!

1. Vem är du? Josefin Leo
2. Ålder: 19
3. Personlighet: Öh? Knäpp?
4. E-post: Ja
5. Stjärntecken: Fisk


6. Jag kommer från: Grevie
7. Jag bor: Båstad
8. Vad gör du nu? Lyssnar på Wiehe och har tråkigt som fan

9. Civilstatus: Nej
10. Spel: För tillfället det gamla hederliga Diablo 2
11. Djur jag är lik: Min syster säger hund. Hon ljuger nog
12. Lyckonummer? Öh, 9 kanske

13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? Mörkt hår, alltid!
14. Din bästa egenskap: Sjukt bra humor ^^
15. Din sämsta egenskap: Jag är bäst?
16. Husdjur: Babycat
17. Familj: Mamma, pappa o Jenny.  
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Hjärnan

19. Kroppsdel du tycker bäst om: Öh, hjärnan :P
20. Jag sover: inte
21. Bläck eller blyerts? Bläck

22. Tror du på något? Mig själv
23. Frisyr: Halvlångt ovårdat 
24. Hårfärg: Mörkbrunrödlilatyp
25. Ögonfärg: Grönblågrå med bruna prickar
26. Längd: 163 cirka

27. Vikt: för mycket
28. Skostorlek:38-39
29. Gillar: Natur, dikter, böcker, mc, bilar, regn, dimma, bra film, musik, vänner, att diskutera. Eh, ja.
30. Ogillar: Spindlar, lögner, idioter, små utrymmen, att sitta fast.

31. Favoritmat: Ehm, grillad kycklingfilé, farmors kycklinggryta eller grillat kött överhuvudtaget. Kött!
32. Favoritglass: Choklad
33. Favoritdessert: Farmors chokladkaka med vit choklad ovanpå. MUMS!

34. Favoritpizza: Nej
35. Favoritdryck: Öl

36. Gillar du godis: Jodå, men inte jättemycket
7. Isåfall vilken sort? Surt och choklad
38. Min favoritdrink: Den Nash gör till mig o Cajsa på Saloon.. mums
39. Min favoritfilm: Oj, så länge den har bra story och inte är helt hjärndöd så funkar det :P

40. Min favoritdag: Fredag
41. Mitt favoritklädesplagg: Jeans
42. Min favoritbok: Hm, Påven Johanna får det nog bli. Gillar Ulf Lundells och Paolo Coelhos böcker.
43. Min favoritmusik: Metal, rock, svenskt, blandat alltså.

44. Min favoritlukt: Sommarregn
45. Min favoritblomma/planta? Kaktus

46. Öl eller vin? Öl, dricker helst inte vin
47. Liknar du en kändis? Ebba Hultkvist har jag fått höra när jag var mindre. Men jag vet inte. 

48. Senast köpta skiva: Hm, minns inte riktigt. Mötley Crüe kanske. Eller Johnny Cash. Eller Winnerbäck. Eller nåt annat.
49. Senaste sedda film? Ehm, det var nog Bodyguard
50. Bästa låten i världen: Oj, ingen aning

51. Senast lästa bok: Håller på med Ulf Lundells Tårpilen nu
52. Favoritförfattare: Har jag ju redan skrivit
53. Skriver du dagbok? Bara på internet
54. Bästa årstiden: Höst eller vår
55. Älsklingsfärg: Blå, grön, svart. Jag gillar färger.
56. Skulle aldrig ta på dig: Vet inte

57. Vad ville du bli när du var liten? Sjuksköterska, veterinär och en jäkla massa annat
58. Och vad vill du bli nu? Rik ^^
59. Brinner för: Hm, sorgligt nog inget.
60. Sportbil eller familjebil: Dum fråga! SPORTBIL!
61. Katt eller hund?: Båda
62. Har du nån nojja? Nej, tror inte det

63. Fobier? Klaustrofobi
64. Deppig eller glad? Happyhappy
65. Politiskt insatt? Nej
66. Värdesätter du ärlighet? Massvis
67. Brukar du dra vita lögner? Händer nog

68. Är det ok med vita lögner?: Egentligen inte
69. Känner du en mytoman? Nej
70. Har du pojkvän/flickvän?: Nej, men mamma tycker jag ska skaffa en ^^
71. Är du kär? Sånt sysslar jag inte med

72. Hur tidigt stiger du upp?: Så sent som möjligt :P
73. Är det bra eller dåligt? det är dåligt
74. Vem/vilka vet mest om dig? Hm, jag.

75. Gillar du att slåss? Det är skoj.
76. Vad har du på dig just nu? Myskläder
77. Vad ska du göra ikväll? Sova

78. När var du senast riktigt full? Ehm, vet inte. månad sen kanske. 
79. Är du seriös? No way. Det är tradigt
80. Hur många väskor äger du? en hög

81. har du en bästa kompis? Mjo
82. Hur många syskon har du? Jenny
83. Isåfall, vad heter de? Jenny
84. Hur många timmar sover du per natt?: Mellan 2-12
85. Vem är snyggast i världen? Johnny Depp

86. Vad är du allergisk mot?: Pollen
87. Ska du duscha idag? Nej, redan fixat
88. Vad är det för veckodag? Tisdag

89. Vad är det för datum idag? 20 maj
90. Vad gör du nästa år?: Jobbar, reser förhoppningsvis. Time will tell. 
91. Är du likgiltig?: Ibland

92. Hårdrock eller synth?: Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? En liten skitby
94. Har du utländska föräldrar?: Nej
95. Gillar du att laga mat?: Nej
96. Märkeskläder eller secondhand? Spelar ingen roll, så länge det ser okej ut och är bekvämt o billigt
97. Hur många par skor har du?: Oj, massor
98. Är du sexuellt frustrerad?: Nej, inte direkt
99. Vem är snällast just nu? Ehm, idag Mormor

100. Var har du ont ? Fötterna




McDonalds är dumma. Inget schema uppe idag heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0