Bjällerklang

julstämningen håller i sig ja. Har planerat pyntning och sånt. Här kommer bli såå mysigt. :D

Har börjat på ljusbehandling för psoriasis. Hoppas på det. Igår sa hon som jobbar där att det började märkas skillnad, men själv har jag inte märkt något ännu. Kanske för att jag ser det varje dag. Svårare att se förändringar då. Får hoppas det funkar, isf blir jag otroligt glad :D

Om knappt en månad är jag arbetslös. Jävla skitlindab. :( Funderar på att dra utomlands ett år eller så som au-pair. Antagligen USA. Kunde vara kul. får väl se hur det blir. Lär bli svårt att hitta jobb här iaf. Blir kanske au-pair ett halvår och sen plugga till hösten. tror jag ska söka in till Skrivarlinjen i Svalöv. Ska ägna december åt att skriva om jag inte lyckats få nåt jobb. Jag försöker se min arbetslöshet som en ny möjlighet. Annars hade jag stannat på Lindab, skaffat lägenhet i Ängelholm och inte kommit nånvart. Så detta är nog bra. Det känns som det än så länge iaf. :) Men jag kommer sakna jobbet ändå. Vi har så roligt nu. Erika, Britt-Marie och jag. Vi skrattar oss igenom nätterna. Minns inte när jag skrattade så mycket senast.

Iaf, helgen blir lugn. Har inte pengar till nåt annat. Ska städa och få ordentlig ordning här. Sen ska jag umgås med mamma också tydligen. Blir nog på lördag isf. hon pratade om att åka ner till stranden en runda. Kan nog bli mysigt. det är sällan som bara jag och mamma umgås. Och om du läser detta lilla mamma, så låt bli att tjata eller vara negativ på lördag isf! Då blir det bara jobbigt och jag blir sur och vill inte umgås med dig :P

Ja, det var nog allt. Förutom att Emma ska flytta! Kommer kännas tomt. Konstigt. Min lilla Emmsa. :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh ='/



Jag tycker också att det känns konstigt.

Mycket Konstigt!

2008-11-06 @ 06:50:31
URL: http://emmapetson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag loooovar...ska försöka att bara vara positiv och otjatig...:P Älskar dig min sötnos!!

2008-11-06 @ 13:36:48
Postat av: Jungle

Meeeennn... Alla bara försvinner. Ska nog också göra det :P

2008-11-06 @ 16:28:12
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Mary

servicen gick loss på 4400.. =/. Det var fel på lite allt möjligt, men han åtgärdade det i alla fall, har en lapp på felen nånstans. Guldfiskminne.

2008-11-07 @ 01:02:33
URL: http://maryj.blogg.se/
Postat av: christoffer

tack för omtanken.

jag har aldrig känt en djupare sorg i hela mitt liv, men det är faktiskt en sak mellan mig och marie. men som sagt tack för omtanken.

2008-11-11 @ 01:22:30
Postat av: Emma

Åh vad underbart!! Jag håller tummarna, vännen min! <3

2008-11-11 @ 11:17:38
URL: http://emmapetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0