Duktig tös

Yay, jag städar! Duktigt va? Här ser verkligen för jävligt ut, men idag ska det bli fint. Sen ska jag sova lite och sen jobb inatt. :) Men Marie ringde och avbröt mig, så jag tog en paus och käkade lunch istället. Två mackor med hallonmarmelad på. Inte nyttigt men så jäkla gott :) Och för första gången på typ ett år så känner jag för att måla, och jag vill skriva, skriva, skriva. Men det går inte. Jag är för glad :P Jag ska ut med kameran och fånga färger att måla. Sen så. Måste köpa nya färger och dukar och sånt. Kanske kan önska mig i julklapp :) Vill måla tre stora tavlor att ha på väggen när jag får lägenhet så småningom. Har redan börjat planera fastän det säkert dröjer ett år till! :P Haha.

Till helgen kommer nog Cajsa hit med sängarna. Ska bli skönt med en ordentlig säng. Sen ska vi nog ut eller nåt på lördag. Vet inte, Sandra var ledig iaf. Jag känner inte för det. Ängelholm är så tråkigt. Hade varit trevligare om vi lagade god mat tillsammans och drack lite vin och pratade. Inte skrika och sjunga och störa.

Och morfar ska firas på söndag, jag tror inte jag vill med. Aldrig något positivt från den människan. Han är otrevlig och sur. Nedvärderande. Men jag får se. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Sa till mamma att jag inte skulle med, men får se. Kan ju alltid ångra mig.

Nej, tillbaka till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0