Normal dygnsrytm?

Har varit hemma från jobbet inatt. Har så satans ont i mina revben på vänster sida. Någonting har gått sönder när jag hostat. Trevligt. Har ändå jobbat hela veckan men så blev jag utlånad till en annan linje och var tvungen att göra en massa tunga lyft o sånt skit. Så inatt har jag inte kunnat jobba. Kul. Igårkväll somnade jag klockan åtta, Marie skulle egentligen kommit hit och kollat på film, men det blev inte så. Istället vaknade jag vid fem imorse och har inte kunnat sova sen dess. Underbar jävla dygnsrytm. Blää. Men för att få bort smärtan så ska denna helgen ägnas åt filmtittande :)
Synd bara att det inte är en människa som är vaken vid den här tiden, och jag borde duscha. Men det är lite för tidigt på morgonen för det. Usch. Hostattack. Gomorgon!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Men annars är allt bra och så? :P



Har inte du typ hostat jättelänge? Kollat upp det?

2008-10-10 @ 12:43:45
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0