Nyvaken

Var skoj att jobba inatt :) Blir bättre och bättre. Och nu inatt så ska Per bjuda på tårta :) Sista natten sen helg. Blev en kortkort vecka för mig. Imorgon vet jag inte vad som händer, en film eller nåt kanske. På lördag snackade jag och Cajsa om att dra ut en sväng. Helgen därefter är det dags att fira Kim på lördagen och på söndagen är det mormor och Camilla som ska firas. Sen den 31:e ska jag ut med jobbet. Käka, bowla och sådär. Kan nog bli trevligt :)

Idag har jag planer. Lyckades gå upp tre för en gångs skull utan att snooza och sådär. Så nu ska jag käka, klä på mig och ta min morfinmedicin. ^^ Sen ska jag ta kameran och köra iväg för att leta efter fina höstfärger. Därefter blir det hem och städa klart. Ska sätta in viktiga papper, tvätta, lägga in rentvätt i garderoben, damma och dammsuga. Sen så. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

din jävla etylmorfin-knarkare :P sitter säkert och dricker ut halva flaskan i ett svep, var ska detta sluta lilla du? :P

2008-10-21 @ 13:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0