Torsdag

Snart helg igen! Ska bli så otroligt skönt. Imorgon ska jag inte göra nånting speciellt alls. Ska försöka städa lite kanske, och kanske umgås med Marie. Carro skulle kanske komma upp från Malmö en runda också. Ska bli kul att träffa henne isf, var längesen nu.
Kunde inte somna imorse, det kliade på hela kroppen. Höll på att bli knäpp. Kollade på klockan sista gången vid nio, sen kom farmor och Filip ner och väckte mig vid tre. Blev äppelkaka till frukost :P Nyttigt värre. Gott dock. Idag ska jag tvätta så jag har rena kläder till helgen, och sätta in viktiga papper i pärmen. Har ringt och beställt klipptid. 31:e kl 15.15 på Prana. Ska klippa lugg :)
På lördag är det som sagt dags för att fira Kim, men innan dess ska jag skruva isär min säng och dammsuga och sådär. För på söndag kommer mina nya sängar. Ska bli skönt. Söndag kommer dock vara jobbig, upp tidigt och iväg och fira mormor och Camilla, sen kommer sängarna och sen ska jag jobba hela natten. Kommer vara helt slut på måndag morgon när jag kommer hem.

Nu är det dags att vara duktig. Börjar med alla papper. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0