Tralala

Ingen sömn inatt. Det är nog bra, så jag får in rätt dygnsrytm igen. Vill tillbaka till jobbet imorrn. Ska göra ett försök. Det onda blir inte bättre av vila så då kan jag lika bra jobba :) det går över till slut, det gör allt! Vet inte om jag skrivit det innan, men har fått tid hos hud den 28:e, sen blir det antagligen ljusbehandlingar mot psoriasis. Hoppas, hoppas, hoppas det hjälper. Jag har en känsla av att det kommer göra det. Känns bra. Rätt. Ska klippa mig så fort jag får lön. Lugg. Hellugg, fast lite sne ändå och flikig liksom. Inte flickig, flikig, jag har stavat rätt. Bara för att undvika eventuella missförstånd. Tror iaf det kan bli fint :) Och jag vill färga det igen, men måste vänta tills jag blivit av med psoriasisen i hårbotten. Kommer göra jävligt ont annars. Det är tråkigt. Men men. Jag ska komma igång med träning och nyttigheter så snart jag inte har ont längre. Känner motivationen komma tillbaka. Det är sommaren som förstör allt :P Ååh, det är höst! Så underbart! Löven och vinden och regnet och himlen och luften, den klara, friska luften! AH :D Och jag är jättesugen på att dansa! Wohoo!




Myspys danslåt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

OOh. Salsa.. vad nice =D

Det vill jag med!

Megaskoj.. fast jag är kanske inte hemma, förståss...

Mjaaja.

Du får någens komma till mig sen =)

Vill umgås =D



PUSSS!

2008-10-14 @ 12:04:46
URL: http://emmapetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0