Yeah!

Ikväll ska jag jobba :D Ringde precis och friskanmälde mig. Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Har faktiskt längtat efter att få jobba igen, hatar att bara gå hemma. :P Var hos läkaren nu på morgonen, han sa att det inte var något farligt. Skrev ut hostmedicin och sådär. Han sa att det antagligen skulle gå över på ett par dagar och att jag kunde jobba ändå så länge jag tog det lugnt och det inte gör för ont. Ont som fan gör det, men jag vill jobba ändå. :D Ska prata med Brittney så att jag inte blir utlånad. Antingen kvar på elvan eller till tian, det är vad jag klarar när jag har ont. Sen får vi väl se om det tagits några beslut vilka som ska över på två-skift. Hoppas jag slipper. Yeahyeah. Nu ska jag till apoteket och sen handla lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0