Min arm!

Idag har jag varit på ungdomsmottagningen och plockat ut min p-stav. Så jäkla obehagligt. Usch o tvi. Det gör jag inte om. Elak tant var det också. Jag ville ha Cajsa med mig som stöd för att jag var så jäkla nervös. Hennes kommentar blev något i stil med: Tänk på det här tjejer, killar gör aldrig såhär. De klarar sig själva och drar inte med nån kompis in. Men ni kallar dem omogna och barnsliga. Hur är det egentligen. Det är oftast så att den som är med har det värre än den som ska göra det. Och jag har inte tid att ta hand om dig (vänder sig till Cajsa). Men då blev jag sur så jag sa bara att då kommer jag inte göra det, så då får den sitta där den sitter. Så hon ångrade sig och Cajsa fick följa med och jag hade det värre än Cajsa så tanten hade fel. Hah!

Sen tog vi en fika på espresso house och sen hem o sova. Tror Cajsa väckte mig när hon gick till jobbet. Men jag stannade och sov nån timme till. Kom hem för en halvtimme sen typ. Fy fanken vad trött jag är!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Usch, P-stav ska jag då aldrig ha :P

2008-09-25 @ 17:19:03
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0