Oh, shit!

Nu är det allvar. 17:e oktober åker jag iväg på mönstring. Shit! Vet ni vad detta innebär? HÅRDTRÄNING!
Planen ser ut som så; en timmes promenad varje morgon efter jobbet, styrketräning mage, armar, rygg, ben. Vattenjympa på måndagar, cykla istället för att köra till affären och sådär, pilates 3-4ggr i veckan. Till att börja med blir det såhär, men sen ökar jag efterhand. Har ca 6 veckor på mig att förbättra styrka och kondition, speciellt konditionen. :P
Nu är det fan allvar, töser och pågar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hämtade du en pedometer? Jag vill också ha en jue...

2008-09-01 @ 23:20:30
Postat av: Jungle

Ojsan, grattis, jag hjälper dig gärna med träningen om du vill ha ett riktigt styrkepass :P

2008-09-02 @ 00:13:28
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0