Yeah, yeah.

Nu är min cykel snart duglig till att färdas på. Ska bara fixa ljuset nu, sen så. Fan, det var riktigt längesen jag cyklade. Haha. Kommer dö. På schemat idag finns även städning, vattning av blommor och en dusch. jag borde tvätta också, men det får bli imorrn. Kan ju inte göra allt på en gång.

Blev ingen promenad imorse, var hur trött som helst. Jag har däremot varit duktig och gått ner med cykeln till Svens Cykelaffär, och sen handlade jag och gick hem. Hade jag hunnit hade jag gått ner och hämtat den också, men jag blev lite sen så fick ta bilen. Än så länge har jag gått 5066 steg idag. Man ska gå runt 10 000 steg varje dag. Jag kommer nog upp i mer än det, tror jag.

Men nu ska jag fixa klart min lilla cykel! :P

Kommentarer
Postat av: Jungle

Ja, vad roligt att du uppdaterar igen :P

2008-09-04 @ 10:36:46
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Anonym

cyklar du.....?

2008-09-09 @ 10:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0