Back on track!

image3
Motivation! Har varit ute o gått med farmor o vovven en runda vid stranden. Ett par steg närmre mitt gamla jag :P Det ska gå denna gången. Haft ett par jobbiga dagar nu i början på veckan o så, men nu är motivationen tillbaka. Igår klarade jag ju hela pilates-passet. Det var trevligt. Även om det bara är 20minuter långt så är det jäkligt jobbigt. Ska nog köra det ikväll igen. Och kanske ta en promenad till eller nåt. Ska sätta ihop ett litet pass med styrketräning som man kan göra hemma också. För nu ska Madde vara borta i 5 veckor snart, så det lär inte bli någon träning på gymmet antagligen, så satans tråkigt att gå dit själv. Jag ska säga upp mitt medlemskap där också. Ska nog dit idag och göra det. För det borde bli sista gången jag betalar nu i slutet av mars, eller april. Jag vet inte. Får inte riktigt rätt på det där... men ska prata med dem iaf.

Nu ska jag snart göra mig iordning och köra in till stan. Har en lektion matte som börjar halv tre. Lönt liksom! Sen ska jag köpa toapapper och köra inom gymmet. :P Imorrn är det fest hos Anton. Har inget att dricka så det blir nog rätt lugnt för min del, vilket är bra. Massvis med kalorier i alkohol ju. :P Är bjuden till Jimmy o Emelie på lördag också, melodishots. Men jag vetifan. Ska ta det lugnt ju. Blir nog att jag stannar hemma. Tränar lite och har en "ta hand om mig själv"-kväll. Hårinpackning, ansiktsmask, raka benen, måla naglarna, peeling och lite sånt där. Det behövs känner jag. :)

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Du får inte glömma att ha roligt - det går fast man lever nyttigt..;P

2008-03-13 @ 19:13:41
Postat av: Jenny

Om jag hade fått, vet du att jag gärna följt med dig till gymmet

2008-03-13 @ 20:24:52
Postat av: Josefin

Vet jag vem? :S

2008-03-13 @ 20:50:35
URL: http://thenomad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0